גנץ בסבב ראיונות: "לא אשב עם נתניהו; גוש הימין-חרדים יתפרק"

אתר קול חי No Comments on גנץ בסבב ראיונות: "לא אשב עם נתניהו; גוש הימין-חרדים יתפרק"

ביחס לשיתוף פעולה עם רע"מ אמר גנץ כי התנאי הוא שהם לא יהיו האצבע ה-61 והממשלה לא תהיה תלויה בהם. ביחס לרשימה המשותפת אמר כי הוא "לא רואה את עצמו יושב איתם"

בני גנץ צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן, בני גנץ פתח הערב (שני) את קמפיין הבחירות בסבב ראיונות לכלי התקשורת. גנץ הצהיר כי לא ישב בממשלה עם נתניהו, והדגיש כי בניגוד לראש הממשלה יאיר לפיד הוא "מסוגל לדבר ולפעול בשיתוף פעולה עם כל חלקי הבית, גם עם החרדים". לדבריו "אני לא מפצל את הגוש שנגד נתניהו, אני מרחיב אותו".

ביחס לשיתוף פעולה עם רע"מ אמר גנץ כי התנאי הוא שהם לא יהיו האצבע ה-61 והממשלה לא תהיה תלויה בהם. ביחס לרשימה המשותפת אמר כי הוא "לא רואה את עצמו יושב איתם".

הוא התייחס לצירופו האפשרי של הרמטכ"ל לשעבר איזנקוט: "אנחנו מדברים את אותה שפה, אני מקווה שהוא יחליט להצטרף".

עוד אמר שר הביטחון בסבב הראיונות, כי הוא מאמין שהחיבור עם תקווה חדשה יביא מנדטים מהימין והעריך כי אם נתניהו לא ישיג 61 מנדטים – גוש הימין יתפרק.

בליכוד הגיבו: "גנץ ולפיד לא יכולים להקים ממשלה בלי האחים המוסלמים והרשימה המשותפת. הם כבר ישבו איתם בממשלה ויעשו זאת שוב. הדרך היחידה לממשלה יציבה היא להקים ממשלה לאומית בהנהגת הליכוד".

סגן השר יאיר גולן ממרצ תקף את יו"ר כחול לבן בעקבות ההצהרות כי ינהל מו"מ עם הציבור החרדי. "בשם תאוות השלטון, גנץ מוכן למכור את החופש שלנו. החופש להתחתן, החופש לנסוע בשבת. הוא לא יהיה ראש ממשלה".



0 תגובות